December 16, 2012

Pin It

Pete Wentz Bassist Fall Out Boy Terbitkan Sebuah Novel Gray



Former dan bassist Fall Out Boy, Pete Wentz akan menerbitkan sebuah novel. Gray (Kelabu): Sebuah Novel yang ditulis oleh Wentz dibantu oleh co-writer James Montgomery.

Deskripsinya :


Terkadang, tengah malam di bilik hotel, selepas lampu tak lagi menyala dan setiap kesalahan telah dibuat, ketika masih berat dan senyap, saya terjaga dan mendengar nadi saya di atas bantal ...

Bayangkan anda tour di dalam sebuah bus, jarak yang panjang bersiul ketika anda tidur. Esok, anda akan bangun entah di mana. Hal itu tidak akan jadi masalah. Semua batas langit kelihatan sama. Masa hanya ditandai oleh peristiwa. Dunia adalah hal yang utama.

Tetapi anda ... anda hampir tidak tahu diri. Ada orang-orang yang memberi 
sepenuhnya tentang ide tentang apa yang dimaksut untuk menjadi terkenal. Dan orang-orang yang  tidak pernah sadar untuk meninggalkan masa lalu. Kehidupan adalah cerita yang mendalam dan renungan terlekat pada ulangan cinta, kehilangan, kemusnahan diri, penemuan diri.


Jika anda dapat kembali kepada cara sebuah perkara terjadi sebelum anda membuatnya ... akan kah segala-galanya masih menjadi kelabu?





Buku ini akan hadir 26 Februari 2013 via MTV Books.

0 comments:

Post a Comment

Mari membaca. Terima kasih untuk kunjungannya.

InsanPers Blog

Thanks for visiting this blog.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best WordPress Themes